
lui6_figo_cfr написа:Почакай да се развали поредното Дезиро и ще имаш възможност да се насладиш на 55-ца
dobo написа:Е да де, ама 55-ца се изправя и с "балкано-българска" технология за ремонт, а за Дезирото се получава по-трудно.
ПЖИ43в написа:Някога в годишното разсписание на всеки влак се знаеше с какъв локомотив ще се обслужва и разписанието му (за скорости и обходи) беше съобразено с характеристиките на каращия го локомотив!...Днес нали не е така!?:--Всеки влак не се знае с какъв локомотив ще се обслужва и...всеки локомотив "не знае" влак с колко вагона ще кара.....Така че,ако 55,или 61 карат влак предвиден за 04 или 43(44,45,46),естествено ,че ще видят "зор"
...И никой няма да бъде "обесен" отова,че не е (от)карал влака навреме
![]()
bdz43r написа:От София до Мездра е надолнище и само спирачка ти трябва, голямо чудо, че е стигнал навреме.
bdz43r написа:Максималната скорост на 55 е 100 км/ч... ако ги вдигне. С тази мощност и повече от 4-5 вагона на първото нагорнище се предава и скоростта пада. Става, ама на равно и с малко спирки...
bdz43r написа:и без вагони харчи 3 пъти повече гориво от ДМВ. Като закачиш и 1-2 вагона отиваме на 4 пъти.
lui6_figo_cfr написа:bdz43r написа:От София до Мездра е надолнище и само спирачка ти трябва, голямо чудо, че е стигнал навреме.
A тогава как ще обясниш, че заложеното в ГДВ времепътуване при БВ при равен брой междинни спирания между София и Мездра, е еднакво, независимо от посоката? Щом по надолнището може и по-бързо, защо не е по-бързо?
Назад към Дизелови локомотиви и ДМВ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта