София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Информация за графика за движение и подвижния състав на всички категории пътнически влакове по определени направления

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот bdz43r » Сря Дек 24, 2014 3:19 pm

През Белград беше директен вагон за Виена. Мисля, че 2011 г беше за последно, след което спряха влака изобщо.
Заминаваше от София 12:20, пристигаше в Будапеща 05:04 и във Виена ~09:00, но връзката в Белград се изпускаше почти винаги (ама буквално - в 4 от 5 случая) и вагонът най-често стигаше само до Будапеща с 12 часа закъснение. Крайно несигурна връзка, за да става за нещо и въпреки това се намираха по няколко будали.
Последна промяна bdz43r на Сря Дек 24, 2014 3:21 pm, променена общо 1 път
bdz43r
 
Мнения: 3178
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Сря Дек 24, 2014 3:47 pm

bdz43r написа:През Белград беше директен вагон за Виена. Мисля, че 2011 г беше за последно, след което спряха влака изобщо.
Заминаваше от София 12:20, пристигаше в Будапеща 05:04 и във Виена ~09:00, но връзката в Белград се изпускаше почти винаги (ама буквално - в 4 от 5 случая) и вагонът най-често стигаше само до Будапеща с 12 часа закъснение. Крайно несигурна връзка, за да става за нещо и въпреки това се намираха по няколко будали.

E с 480 със сигурност си в 8.15 в Будапеща и след едно кафе в 9.25 има IC за Прага и Берлин!

Каква е причината 293 да прави над 200м закъснения толкова ли през Сърбия пътуването е зле?
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот railjet » Сря Дек 24, 2014 4:50 pm

В последните 5 години инфраструктурата им буквално даде фира. Отделно имаш проблем с породистото балканско говедо зовящо се полиция и митница. И от двете страни на границата са 100% олигофрени интересуващи се само какво да докопат от контрабандата с цигари.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Сря Дек 24, 2014 4:55 pm

railjet написа:В последните 5 години инфраструктурата им буквално даде фира. Отделно имаш проблем с породистото балканско говедо зовящо се полиция и митница. И от двете страни на границата са 100% олигофрени интересуващи се само какво да докопат от контрабандата с цигари.

Винаги когато съм минавал на чуката или на Брегово те седят вътре пият си кафето и когато искат те викат!
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот bdz43r » Сря Дек 24, 2014 5:37 pm

mach написа:Каква е причината 293 да прави над 200м закъснения толкова ли през Сърбия пътуването е зле?
Да! Между Ниш и Белград се закъснява задължително поне 40 минути.
Интересно, че между Суботица и Белград не се закъснява, въпреки отчайващите скорости от 30 км/ч в 2/3 от трасето, но пък влакът често си идва закъснял от Чехия и връзката с 293 става съмнителна.

480/481 може да не са кой знае какво, но са много пъти по-надеждни от пътуването през Сърбия. Може да закъснееш, но ще стигнеш на същия ден поне.
bdz43r
 
Мнения: 3178
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Сря Дек 24, 2014 5:52 pm

Мда даже и да нямат пътници БДЖ не са на загуба тъй като го комбинират с 473 и унгарско КПВ тук с 7622/23 а в Румъния си има пътници!
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот railway_fan » Пон Яну 19, 2015 11:14 pm

МБВ480/1 возят и четвърти вагон. От снимките изглежда, че като че ли е румънски първокласен. Някой знае ли нещо повече? До Будапеща ли ходи или го откачват в Румъния?

Снимките са взети от Gallery of Bulgarian Trains
Изображение

Изображение
railway_fan
 
Мнения: 58
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:25 pm

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот bdz46203 » Пон Яну 19, 2015 11:17 pm

Като гледам е между двата български. Задължително трябва да ходи до Будапеща.
bdz46203
 

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Яну 20, 2015 2:02 pm

Най-после и у нас като че ли има един международен влак, който да прилича на нещо. Такъв тип румънски вагон от снимката пътува и на останалите МБВ-та между Румъния и Унгария. Има няколко типа такива вагони така като гледам този едва ли е от семесения бистро + седящ, но отвътре условията със сигурност са по-добри от всичко, което ние имаме.

По всяка вероятност отвътре изглежда ето така:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 1-7-09.jpg
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот rain » Вто Яну 20, 2015 2:13 pm

Няма по-ужасно от 24 часа в салон ...
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот Saruman » Вто Яну 20, 2015 2:42 pm

В Западна Европа и през нощта са в такъв салон, в подобен ми се наложи да пътувам от Осло до Берген и от Париж до Цербер.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 636
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Яну 20, 2015 2:49 pm

rain написа:Няма по-ужасно от 24 часа в салон ...

Аз лично в никой купеен вагон не съм успявал да поспя по-добре отколкото в този тип :P Само битрото му липсва на този влак вече ;) А и да не забравяме, че има и контакти в този тип вагони. На Истъра в Румъния е фрашкано в седящите вагони по маршрут Букурещ-Будапеща (а той е с точно такива седящи вагони). Короната (Брашов-Будапеща), която е и с купейни унгарски вагони подобни на гръцките на 360 в тях няма никой, докато кушета и спалните са пълни до горе.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Мар 11, 2015 2:34 pm

Някой има ли представа дали между Голенци и Видин не пътуват български кондуктори или са румънци ?
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот Saruman » Сря Мар 11, 2015 7:26 pm

Български са.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 636
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Мнениеот railjet » Чет Мар 12, 2015 12:08 pm

За ДМ2 не знам, но някъде в румънската преса прочетох, че възнамеряват с турците да подобрят релацията Букурещ-Истанбул. Комшу вече имал готовност да експлоатира част от Капъ Куле-Истанбул със скорости до 200км/час.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Предишна

Назад към ГДВ и подвижен състав по направления / Timetable and Rolling Stock on Specific Routes

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron