Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet
bdz43r написа:През Белград беше директен вагон за Виена. Мисля, че 2011 г беше за последно, след което спряха влака изобщо.
Заминаваше от София 12:20, пристигаше в Будапеща 05:04 и във Виена ~09:00, но връзката в Белград се изпускаше почти винаги (ама буквално - в 4 от 5 случая) и вагонът най-често стигаше само до Будапеща с 12 часа закъснение. Крайно несигурна връзка, за да става за нещо и въпреки това се намираха по няколко будали.
railjet написа:В последните 5 години инфраструктурата им буквално даде фира. Отделно имаш проблем с породистото балканско говедо зовящо се полиция и митница. И от двете страни на границата са 100% олигофрени интересуващи се само какво да докопат от контрабандата с цигари.
Да! Между Ниш и Белград се закъснява задължително поне 40 минути.mach написа:Каква е причината 293 да прави над 200м закъснения толкова ли през Сърбия пътуването е зле?
rain написа:Няма по-ужасно от 24 часа в салон ...
Назад към ГДВ и подвижен състав по направления / Timetable and Rolling Stock on Specific Routes
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта