София/Видин/ Будапеща/ Централна Европа през ДМ2

Информация за графика за движение и подвижния състав на всички категории пътнически влакове по определени направления

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Пон Дек 15, 2014 4:06 pm

Абе ако се понапънат от БДЖ може да пуснат нещо по прилично като например след като е МБВ от Сф до Вн да не спира на безумни кантони като Скомля и Жеглица където има няма 2-ма циганина и едно куче на Видбол и Габровница какво прави това е смешна картинка...след като нямат свободен електровоз който да ходи до Голенци може да договорят с мамалигите румънския дизел да идва до Внп спестяват се 30мин бесмислено мотаене на Голенци!
Заради тези малоумни комбинаций пътниците бягат...да не говориме че ако цената е 100лв до Будапеща то за гастербайтерите от Прага е много по добре за 60евро да отидат с автобус до Сф с идването до Видин пак ще е по тънко от това да дадеш 100 кинта само до Будапеща!
Също така няма реклама на това МБВ!
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот banica » Пон Дек 15, 2014 4:29 pm

Защо 480/481 е зареден в резервационната система на DB само от София до Куртичи? И в крайна сметка ще има ли директен вагон до Берлин или това се оказаха слухове?
banica
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Окт 29, 2014 1:40 am

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Пон Дек 15, 2014 9:32 pm

banica написа:Защо 480/481 е зареден в резервационната система на DB само от София до Куртичи? И в крайна сметка ще има ли директен вагон до Берлин или това се оказаха слухове?

Няма директ до Берлин може би лятото когато командироват мистичния спален вагон за Бургас :D
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Пон Дек 15, 2014 9:40 pm

bdz43r написа:Това е. Ти очакваше 10 ваганен високоскоростен влак за 20 лв ли? Влакът е директен за Будапеща, което е достатъчно. През Сърбия и това няма.
Вчера първокласния вагон замина от София само с един пътник, така че определено не може да е бил претъпкан с пътници от Сф.
Унгарския спален трябва да дойде утре и пак утре ще се върне българският кушет, който замина вчера, затова е нормално днес да няма лежащи вагони на 481.

Прав си като гледам всичките МБВ-та са от два вагона даже Сф-Истанбул е с 1 вагон като се комбинира с Букурещ-Истанбул!
Иначе само 1470 Будапеща-Бургас прилича на истинско МБВ с 5 вагона един от който е бистро!
Преди имало ли е МБВ Сф-Будапеща през Сърбия?
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Дек 15, 2014 9:44 pm

Нали се сещате, че се пътува почти цяло денонощие от Будапеща до София ? Как очаквате 1 ден след влизането на графика в сила и вече да е пристигнал вагон от Будапеща ? Да се телепортира по въздух ли ?
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот railjet » Пон Дек 15, 2014 9:50 pm

До Будапеща трябва да се фиксира критичен максимум 14часа. Иначе ще изперкаш на тесния нар в кушета.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Пон Дек 15, 2014 10:22 pm

120лв е цената Сф-Будапеща а кушета плюс 18лв...с автобус е 95лв и 11часа пътуване само че и автобуса ще се изкривиш докато във влака може да мърдаш :D
Някой знае ли на Крайова закачват ли румънски вагони или само тези 2-та бръмчат до Арад?
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Дек 15, 2014 10:24 pm

Вероятно ''недостигащите'' 4вагонки както обикновено ходят за Банкя, Перник през Разменна и Копривщица. А в събота и неделя когато гореспоменатите са по пълни пращат 4вагонните по работническите влакове :D

На фона на орязаните влакове по втора, 461 днес беше с 5 вагона :mrgreen:

mach написа:120лв е цената Сф-Будапеща а кушета плюс 18лв...с автобус е 95лв и 11часа пътуване само че и автобуса ще се изкривиш докато във влака може да мърдаш :D
Някой знае ли на Крайова закачват ли румънски вагони или само тези 2-та бръмчат до Арад?

Съмнява ме. Влакът се движи и в двете посоки по ниое време на румънска територия. Съмнява ме да има особено много желаещи за пътушане до Крайова в 1 през нощта :mrgreen: Или от Крайова след 20 часа към Арад и Тимишоара
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот banica » Вто Дек 16, 2014 9:03 pm

mach написа:120лв е цената Сф-Будапеща а кушета плюс 18лв...с автобус е 95лв и 11часа пътуване само че и автобуса ще се изкривиш докато във влака може да мърдаш :D
Някой знае ли на Крайова закачват ли румънски вагони или само тези 2-та бръмчат до Арад?



Ако е така няма шанс този влак, защото ето автобус до Будапеща как изглежда:

Изображение

Едва ли БДЖ може да предложи такъв комфорт на пътуване , да не говорим че скоро се очаква възстановяване на полетите до там и цената и тя ще е на нивото на автобусните билети.
banica
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Окт 29, 2014 1:40 am

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Дек 16, 2014 9:11 pm

Този автобус не пътува до Будапеща. Фирмата разполага с такива автобуси, но не пътуват от и за България.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 973
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Вто Дек 16, 2014 9:43 pm

С автобус Сф-Будапеща е 95лв 11часа път струва ми се ча БДЖ трябва да направи корекция на цената 120лв трябва да падне с 10лв под цената на автобуса за да спечелят клиенти също така да спира само на 5 места от Внп до Сф иначе е смешна работа тръгнал си за Будапеща и спираш на кантони и спирки за да се качи или слезне някой стрелочник или кантонер :D
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот bdz43r » Вто Дек 16, 2014 9:47 pm

Да не забравяме, че редовният билет не е единственият начин за пътуване с международен влак.
Лятото е пълно с пътуващи с InterRail карти, двупосочни билети и други разни промоции и намаления, които при автобусите са рядкост.
bdz43r
 
Мнения: 3178
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Вто Дек 16, 2014 10:04 pm

Ето какво коментират хората за влака и цената
http://www.economic.bg/bg/news/4/tragva ... eshta.html
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Дек 16, 2014 10:12 pm

Както всички останали МБВ в България /може би без гръцките/ почти 90 процента от пътуващите няма да са граждани на съседните държави, до които всъщност се движат влаковете... А CFR явно се надяват да пренасочат пътниците от 383 към този влак иначе нямам обяснение за дебилното им решение да орежат 382/383 от Букурещ ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Вто Дек 16, 2014 10:32 pm

Vancho_4647 написа:Както всички останали МБВ в България /може би без гръцките/ почти 90 процента от пътуващите няма да са граждани на съседните държави, до които всъщност се движат влаковете... А CFR явно се надяват да пренасочат пътниците от 383 към този влак иначе нямам обяснение за дебилното им решение да орежат 382/383 от Букурещ ...

Абсолютно прав си лятото с румънската мотриса какви ли не пътници имаше но без румънци и българи :evil:
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот banica » Сря Дек 17, 2014 3:17 am

niroulf написа: няма тоалетна и не можеш да се поразходиш напред назад,


Ти се изказа, как да няма тоалетна в автобуса.

KRAKOMOBILA написа:Този автобус не пътува до Будапеща. Фирмата разполага с такива автобуси, но не пътуват от и за България.


Това е автобусът, клас Suit. Цената е 100 лева еднопосочен и 170 двупосочен, пътува 3 пъти в седмицата. На левите седалки сам си кажи речи като в бизнес клас на самолет, нищо не ти пречи и смущава. Вагоните на международния със сигурност са по-неудобни а трябва да седиш два пъти повече време вътре.

Тоя влак 480 има шанс ако беше изцяло спален на цена около 100 лева на посока, със седящ и кушет не виждам кой ще се пресраши.

Vancho_4647 написа:Както всички останали МБВ в България /може би без гръцките/ почти 90 процента от пътуващите няма да са граждани на съседните държави, до които всъщност се движат влаковете... А CFR явно се надяват да пренасочат пътниците от 383 към този влак иначе нямам обяснение за дебилното им решение да орежат 382/383 от Букурещ ...


Aко е така билетите трябва да са заредени във всички европейски резервационни системи и да се продават електронни билети по интернет, а не да трябва да ходят хората до София в бюро с работно време от 10 до 5.
banica
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Окт 29, 2014 1:40 am

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Дек 17, 2014 10:23 am

Имайте малко търпение де какво бързате ... Все пак говорим за Източна Европа... След време вероятно и Видин ще бъде вързан към съвръра на DB и ще се продават билети като на останалите гари с международни влакове в страната.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Сря Дек 17, 2014 2:19 pm

Днес 55165 постави рекорд и докара 481 на Внп в 11.37 на инфо таблото бяха изписали пристига 11.40...тези 15м закъснение може да ги правят между Крайова и Голенци в изчакване на техните КПВ.
Иначе 55-та и днес докара 3-ри вагона един от който унгарския спален.
На последния коловоз имаше две машини на БЖК 91 53 0 400409 и 87006
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот railjet » Сря Дек 17, 2014 2:20 pm

Имаше ли човек в тези три вагона?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот mach » Сря Дек 17, 2014 2:25 pm

railjet написа:Имаше ли човек в тези три вагона?

На спалния прозорците се бяха изпотили яко и като че ли имаше признаци на живот в другите 2 почти никой
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Следваща

Назад към ГДВ и подвижен състав по направления / Timetable and Rolling Stock on Specific Routes

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron