Administrator написа:Вероятно никой никъде няма да ходи, поне докато няма редовно избрано правителство, което ще се случи напролет и което засега се очертава отново да е доминирано от ГЕРБ. Така, че да не бързаме със заключенията. По-сигурното е, че концесията на летището може да не се случи и така нужните пари за БДЖ да не дойдат, а проблемът с подвижния състав е на ръба на криза.
Най-добре да не се случва! Ако трябва и да спрат влаковете, но не е това начина за купуване на локомотиви. Това е по-скоро отчаян опит за спасяване на положението, което сегашното ръководство (в т. ч. и държавно) създаде.Administrator написа:По-сигурното е, че концесията на летището може да не се случи...
bdz_55-089 написа:Administrator написа:Вероятно никой никъде няма да ходи, поне докато няма редовно избрано правителство, което ще се случи напролет и което засега се очертава отново да е доминирано от ГЕРБ. Така, че да не бързаме със заключенията. По-сигурното е, че концесията на летището може да не се случи и така нужните пари за БДЖ да не дойдат, а проблемът с подвижния състав е на ръба на криза.
Нищо поодбно не се очаква и много моля да не предпоставяте нещата, втълпявайки на хората какво ще се случи. Не знам на база на какво сте стигнали до подобен извод, но това не отговаря на истината. До пролетта съвсем няма да е така. Новото правителство най-вероятно ще е или само на БСП или на БСП + патриотите, подкепяно и от ДПС по редица въпроси, а ГЕРБ или няма да влезе в парламента- искрено го желая, или ще бъдат глуха, злобна и деконструктивна опозиция. Най-лошото, което може да ни сполети е или ГЕРБ отново да се върне на власт, или Слави Трифонов да влезе в нея и се надявам това никога да не се случи, защото ще загубим още много ценни години от нашия живот в безплодни ексеперименти. А що се отнася до Московски, Владимиров, Ламбрев и сие, те не бива да си тръгнат безнаказано. Дано се поучим малко от румънците и вкараме някои политици най-сетне в затвора, където им е мястото.
NeroN написа:Друг е въпроса, че летището не трябва да се дава на концесия. Ще е поредното харизване на нещо печелившо!
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта