Otskov написа:Откога металните отпадъци могат да горят ?
railjet написа:
ПП. Преди две месеца предрекох, че е въпрос на време, с "новия" прелез без бариери...
bdz46203 написа:railjet написа:
ПП. Преди две месеца предрекох, че е въпрос на време, с "новия" прелез без бариери...
Е, какво като е без бариери. То пък като има, да не би да не ги заобикалят, а??? Колко отсреляни идиоти има на прелези С БАРИЕРИ??!!
Какво пише в ЗДП. Задължително се спира на прелез, който няма бариери, дори и да не мигат червените. Ама селяндурите не го знаят това.
plastikat написа:Спаружанска държава и Нкжи са виновни, нали?Сега кой ще плати изгорялата Км?
bdz46203 написа:Още един локомотив по-малко. 44-081 изгоря.
railjet написа:bdz46203 написа:Още един локомотив по-малко. 44-081 изгоря.
Какво бяхме казали по въпроса за старите железа?
bdz46203 написа:plastikat написа:Спаружанска държава и Нкжи са виновни, нали?Сега кой ще плати изгорялата Км?
Не иронизирай нещата. контактната мрежа ли??? Това е най-малкият проблем. Локомотива кой ще плати? При големият недостиг.... Оная рошава гарга да излезе по телевизията и да каже. Може и публично да се разстреля ако иска.
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта