Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот railjet » Нед Яну 10, 2016 12:15 pm

Web Media Group има удоволствието да отправи приятелски поздрав към инж. Милчо Ламбрев по повод 50-годишния му юбилей.

С категоричната увереност, че великите дела са пред него му пожелаваме много сила, много здраве и най-вече спорна работа.

Опитът ни на наблюдатели и анализатори подсказва, че компания като НКЖИ се управлява и с мъдрост, но и с твърд юмрук. Един потомствен железничар и волейболист притежава и двете!

Честит юбилей!


http://news.bg/economics/inzh-milcho-la ... -50-1.html
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот bdz46203 » Нед Яну 10, 2016 12:18 pm

Хайде и ти ли бе? За какво я пускаш тази тема, при условие, че това е споменато преди теб в друг тема?? Няма смисъл просто. Моля темата да се изтрие.
bdz46203
 

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот railjet » Нед Яну 10, 2016 1:44 pm

Генералният директор на НКЖИ инж. Милчо Ламбрев използва новогодишното си обръщение към служителите в компанията, за да направи равносметка на изминалата 2015 година.

„С наближаването на коледните и новогодишните празници, които бележат края на старата и началото на новата година, идва и моментът за равносметка за постигнатото през изминалия период. Какво и защо не успяхме да реализираме? Сега се правят анализи, отчети, чертаят се планове за бъдещето.

Отиващата си 2015-та беше трудна за нас поради аварийните ситуации, за които изразходвахме немалко средства от капиталовите разходи. Важното е, че успяхме да се справим с предизвикателствата, пред които бяхме изправени. Разходите за овладяването на тези ситуации утежниха бюджета ни за 2016-та година и се отразиха на тригодишната ни програма, която трябва да изпълним. Въпреки това съм оптимист и смятам, че ще успеем да изпълним оптимално заложените за новата година задачи.

Основният ни приоритет е модернизацията и рехабилитацията на жп инфраструктурата, осигуряването на сигурността и комфорта при пътуването с влаковете. Доволен съм, че екипът на НКЖИ работи усилено и в синхрон в изпълнението на този приоритет.

Използвахме ефективно времето за извършване на ремонт на много участъци и съоръжения от жп инфраструктура. Основното ни финансиране и през настоящата година беше капиталовият трансфер от Държавния бюджет и приходите от инфраструктурните такси.

През годината беше извършено механизирано подновяване на 5198 метра жп път, механизиран среден ремонт на над 82 км, механизирано поддържане с тежка пътна механизация на над 2 040 км, положихме 25 км безнаставов жп път. :!:

През 2015-та година реализирахме важни проекти като рехабилитацията на жп път в междугарието Захарна фабрика-Горна баня; неотложно укрепване на прилежащите скатове в междугарието Плачковци-Кръстец и Кръстец-Радунци; изграждането на пешеходен подлез в междугарието Захарна фабрика-Горна баня.

През 2016-та продължаваме работата по някои преходни обекти, които изостанаха тази година. Това е възстановяване на проектната скорост в междугарието Курило-Реброво, както и рехабилитация на жп и изкуствените съоръжения, и устройствата на системата за електроснабдяване на жп инфраструктура в гара Клисура, гара Христо Даново и междугарието между тях.

Модернизирахме и рехабилитираме съоръжения на контактната мрежа, подстанции, съоръжения на осигурителната техника.

През годината бяха модернизирани и въведени в експлоатация 20 жп прелеза на територията на цялата страна, а с внедряване на съвременна апаратура за тяхната охрана се елиминира участието на субективния фактор за затваряне на прелеза. Управлението е автоматизирано, с високо ниво на надеждност. Повишава се и нивото на безопасност на движение и се намаляват експлоатационните разходи.

Доволни сме от постигнатите резултати, защото ефектът от тях е завишаване на скорости, гарантиране на сигурност и безопасност на влаковото движение и маневрената дейност, намаляване на време пътуването, подобряване на комфорта на пътуване на пътниците.

По отношение на проектите, изпълнявани с евросредства, през програмния период 2007-2013 отчитаме сериозни постижения във връзка с проектния процес на изпълнение и по-конкретно - тяхното финализиране. Жп участък Първомай-Свиленград е в напреднал стадии на реализиране, като в експлоатация е пуснато почти цялото трасе.

Завършихме трите тягови подстанции по проекта Симеоновград, Свиленград, Димитровград.Друг наш успех, с който много се гордеем, е пускането в експлоатация на отсечката Тодор Каблешков - Пловдив, част от проекта Септември-Пловдив.

Във връзка с рехабилитацията на гаровите комплекси, вече са на лице и първите резултати - ремонтните дейности по Централна гара София.Източното крило е завършено напълно, а западното крило ще бъде довършено до края на март. По същия начин стоят нещата и с гара Бургас, която върви даже преди сроковете за изпълнение и се надяваме в началото на март да бъде приета с Акт 16.

Работим усилено и по подготовката на новите проекти. Основно предизвикателство за нас е степента на подготовка и качеството на работните проекти. Вече разполагаме с готови технически проекти.

Един от успехите през годината на НКЖИ беше одобрението за финансиране на три проекта по Механизма за свързване на Европа.

Водени от желанието железопътният транспорт да стане по-привлекателен, по-сигурен, бърз и предпочитан, възлагаме големи надежди да бъдат направени първите стъпки в посока на реализиране на заявените инвестиционни намерения от Китай в областта на инфраструктурата, още повече с оглед на незадоволителното финансиране от Брюксел и крайно недостатъчното от държавата. Независимо от това, ще се стараем отпуснатите средства да бъдат разходвани там, където има нужда, за да подобряваме услугата, която предлагаме.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот BDZ 07 » Нед Яну 10, 2016 9:59 pm

ЧРД и дано по-скоро се омете от НКЖИ.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот bdz46203 » Нед Яну 10, 2016 10:06 pm

BDZ 07 написа:ЧРД и дано по-скоро се омете от НКЖИ.

ДАНО!!!
bdz46203
 

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот Варужан Апелян » Пон Яну 11, 2016 5:22 pm

Как ще се омита, той е потомствен железничар тръгнал от най-ниските нива с близо 30 години в Системата, не е парашутист?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот stankos » Пон Яну 11, 2016 6:32 pm

В Китай за такива успехи разстрелват !
Аватар
stankos
 
Мнения: 467
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Инж. Милчо Ламбрев на 50 !!

Мнениеот BDZ 07 » Пон Яну 11, 2016 10:04 pm

Ама прави бели. С безконечните ремонти и табелките. Така и ще си остане в историята - началника с табелките за намаление. Милчо Намалението :mrgreen:
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив


Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта