Стратегия за развитие на железопътния транспорт в България

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот ivajlo_nikolov » Съб Апр 25, 2015 12:26 pm

railjet написа:Не са виновни,да,но някои от тях сме гламави,загдето напираме първо Видин-Медковец, а не нещо измежду Сф-Мездра-Монтана. В първия случай ползите за вътрешното съобщение от изграждането на този лот ще са минимални, а от подобряването на втория (на което и място да е), ще са в пъти по-големи.
Идентичен случай за релацията Сф- ПО : ефектът от лот Сф-Пбк = 200км/час щеше да далеч по-осезаем от ефекта лот СП-ПО= 160. И даже по-евтин и лесен за усъществяване.

Измежду Сф-Мездра-Монтана нимой. Стратезите още бълнуват Столник - Руска бяла. И предвиждат 105 614 820 лв. национално финансиране за подготовка на проекта :evil: . СП-ПО се строи, така или иначе. Сф-Елин Пелин са го предвидили, даже не е от Сф, а от Драгоман, с осигурено финансиране /по МСЕ/, както и Елин Пелин-СП - там отиват 2/3 от ОПТ
П.П. Хвани я прочети пуста стратегия /резюмето/. Интересно четиво е :D ;)
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот railjet » Съб Апр 25, 2015 1:08 pm

bdz43r написа:Сп-По няма да има никакъв ефект, но Сф-Пбк ще съсипе автобусите. А това не бива да се случва.


Това също:
Товарен автомобил уби жена на пешеходна пътека в Бургас
Жената, която е на видима възраст около 35-години


Ivan_Valkov написа:Точно заради проблемите с разминаванията , Асарелци предпочитали да си карат концентрата с камиони до Пирдоп..


Стратегическите манерки винаги забравят свойството на бумерангът да се връща със страшна сила у десетката.
Последна промяна railjet на Съб Апр 25, 2015 1:14 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот bdz43r » Съб Апр 25, 2015 1:12 pm

Това е статистика. Не интересува никого.
От автобуса се печели и се пълни джоба. А да напълни джоба за сметка на всички останали е пръв приоритет на всеки истински българин.
bdz43r
 
Мнения: 3171
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот railjet » Съб Апр 25, 2015 1:16 pm

Близките на стратезите циркулират по същите пътища и пешеходните пътеки, по които вилнеят и безбройните малоумници..

Справка. На 05.05.2014 гражданинът- рецидивист Хюриет уби в ПТП трима младежи. Майката на едно от убитите момичета е съдийка, за които лошите езици говорят, че е работела в стил "Пускам Хюриетовци от затвора с/у плик под масата"

http://flip.bg/cluster/a756f1f6209a1c394f4e49254b400874


Мога да срещна опечалената майка и да й разкажа легендата за Глъма. Дали ще ме рацбере?
Последна промяна railjet на Съб Апр 25, 2015 1:30 pm, променена общо 3 пъти
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот bdz43r » Съб Апр 25, 2015 1:27 pm

railjet написа:Близките на стратезите циркулират по същите пътища и пешеходните пътеки, по които вилнеят и безбройните малоумници.
И стратезите, и близките им, и останалите няколко милиона аборигени са безсмъртни и такива неща не могат да им се случат.
bdz43r
 
Мнения: 3171
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот Варужан Апелян » Съб Апр 25, 2015 4:14 pm

Голямата част от децата на тези с пликовете от години се радват на инфраструктурата на Кенсингтън и Хайд парк...
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот railjet » Съб Апр 25, 2015 10:58 pm

Ами зависи. Ива Софиянска ходи с .... 6 бодигарда. Синът на Краус беше отвлечен за откуп и се върна при татко без пръстенца. Жената на най-гнусният от крадливите комунист (тежка му пръст!) тъне в мизерия.
Такса лукс понякога е доста висока...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот BDZ 07 » Сря Май 20, 2015 3:14 pm

vlado написа:В този ред на мисли какво стана с пловдивския интермодал? Няма ли да го почват вече? Часовникът тиктака, краят на годината ей го где е, а ние си човъркаме в носа. Пък после друг ни виновен. Форсмажор по модному..


Днес община “Родопи“ е прехвърлила 11 дка (5 имота) на министерството на транспорта, които от своя страна ще бъдат дадени на НКЖИ за строежа на терминала.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот plastikat » Вто Май 26, 2015 9:07 pm

ОБЩЕСТВЕНО ОБСЪЖДАНЕ НА НОВАТА СТРАТЕГИЯ ЗА БДЖ 1/2
"Изказване на Веселин Кирев, координатор на Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт на общественото обсъждане на новата стратегия за БДЖ в кино "Освобождение", в София. На обсъждането присъстваха представители на синдикални организации, зам. министъра на транспорта Антон Гинев, ръководството на БДЖ, журналисти, граждани.
Зададени бяха следните въпроси:
1. Защо Стратегията за железницата се приема преди изготвянето на Национална транспортна стратегия и ще бъде ли оставена железницата и БДЖ извън националните транспортни приоритети?;
2. Ще последва ли стратегията и планът, предишния план за преструктуриране на БДЖ, които бяха отхвърлени от ЕК?;
3. Какво се случва с признатото от държавата недокомпенсиране на БДЖ и нотификацията за покриване на тези задължения от Брюксел?;
4. Дали България е на челно място по гъстота на жп мрежата, както е записано в стратегията или е чак на 17-то място в ЕС?;
5. Какво се случва с намаляването на административната тежест в БДЖ и НКЖИ?;
6. Ще има ли пари за БДЖ по Оперативна програма "Околна среда"? (Отговорът е изключително интересен - че кандидатстването е "много трудно"). Интересно как не беше трудно по тази програма да дойдат мотрисите за метрото в София?
7. Дали ще бъдат реновирани ЕМВ Серия 32 след официалната покана за среща от латвийска страна?;
8. Възможно ли е вместо нови мотриси, да се потърси друг вариант, наричан още "push-pull", който продължава да се използва успешно в много страни от ЕС, а сега немските железници поръчаха и нов такъв подвижен състав?;
9. Какво мисли НКЖИ за прехвърлянето на маневрената дейност при тях?;
10. Печеливши ли са автомагистралите след като Министерски съвет отпусна допълнитлно 100 млн. лв за ремонт на пътищата и има ли пари от бюджета и за ремонт на жп линии?; "
https://www.youtube.com/watch?v=lG5Ck1e7g8A
П.С. Не видях съфорумци във видеото ,защо така ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот Administrator » Сря Май 27, 2015 2:05 pm

Г-н Лъва присъства лично.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот plastikat » Пон Юни 01, 2015 11:37 pm

Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот 07 » Вто Юни 02, 2015 10:35 pm

Наистина, ама наистина, оправия няма да има!Излиза че държавата си мести парите от едиия в другия джоб, обаче пак ги губи - защото веригата е Държава :arrow: БДЖ ПП :arrow: НКЖИ :arrow:ЕЕСО :arrow: Държава - обаче, всички по веригата са гръмяни лейки и това дето пуска държавата - не само че не стига пак до държавата, ами и има дефицити при всички по веригата. Скандалното е че държавата не е спазила договор които сама е подписала, със държавна компания, и е плащала суми без основание - това се нарича безстопанственост и в случая е в особено големи размери. Защото ако авто-закъснее, моментално ще е "олекнал финансово" и ако вината е в друг - той, а не клиента му ще ходи да търси пропуснати ползи и тем подобни. Ей за това автотранспорта за 25 години почти се изравни по качество на превоза със "белите държави", а ЖП-то не просто дълбае дъното, ами почти е прокопало тунел до другия край на земята - всеки гледа да избута до следваща заплата, ако може нещо да гепне, ако и когато може-ще се скатае, ако се издъни ще накисне друг и когато се окаже че "кучето е плюшено" - ще са виновни "демокрацията', Иван Костов, Сорос, Циганите, Рейсаджиите, Боко Тиквата и др...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот 07 » Вто Юни 02, 2015 10:52 pm

niroulf написа:
... и глупавите и дрисливи комуноидни шушлеци, ако обичаш - заради нас положението е такова, най-вече.

Съвършено вярно! То и без това умен комунист е като морско свинче (то нито е морско, нито е свинче)...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот railjet » Вто Юни 02, 2015 10:55 pm

Абсолютно! В тази държава има виновни за създадения батак. Те са няколко стотин. Другите няколко стотин хиляди са отговорни- че не им се противопоставят. Това са шушлеците. Трета партида са крайно малоумните и оскотяли,които нямат отнашение към нищо.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот Administrator » Пет Окт 02, 2015 1:14 pm

Парламентарната транспортна комисия не заседава заради отсъствието на финансовия министър Владислав Горанов

Публикувано : пт, окт 2nd, 2015

Заради отсъствието на финансовия министър Владислав Горанов, парламентарната транспортна комисия не заседава, предаде репортер на Агенция „Фокус”. Комисията беше насрочена за 10.30 часа като на заседанието дойде транспортният министър Ивайло Московски, изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров и народните представители, членуващи в комисията. Председателят й Гроздан Караджов изчака 20 минути, но поради неявяването на Горанов, обяви отмяна на заседанието. Преди това депутатът от БСП Георги Свиленски поиска оставката на Ивайло Московски заради отсъствието на Горанов.
„Искаме в България да има железници, структури, които да поддържат тази инфраструктура и нещата да се развиват нормално, за да бъдат сигурни гражданите, когато използват БДЖ. Всеки ден чуваме за закъсал влак, излязъл от ресли, персонал със здравословни проблеми. Може би БДЖ ще загине преди българската авиация”, предположи Свиленски. Той уточни, че в купом били излишни, но няма пред кого да подадат оставка, за да се решат проблемите.
Независимият Георги Кадиев също упрекна неспазения ангажимент от Горанов. Той уточни, че както се оказва, че имаме 4 самолета за ремонт в Полша, да не се окаже, че ще имаме 4 влака.
Настимир Ананиев от Реформаторския блок поиска след като Владислав Горанов отсъства, да бъде поканен премиерът Бойко Борисов на заседание на комисията.
След отмяна на заседанието се оказа,че министър Горанов е бил в сградата на Народното събрание. Той обясни отсъствието си с това, че е наблюдавал пленарното заседание. „По правилник, когато тече пленарно заседание, не се провеждат комисии”, обясни Горанов.
На въпрос, че негов представител не знае къде се намира, Горанов уточни, че е бил в кабинета си и е провеждал срещи. „Поканата беше отправена до мен за 10.30 или след приключване на пленарното заседание. Аз очаквах да приключи пленарното заседание”, посочи Владислав Горанов.

Цветелина ЦЕКОВСКА

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот Otskov » Пет Окт 02, 2015 7:17 pm

Добре де, нали и финансовият и транспортният чукан са все от една и съща ПП, какво толкова не могат да се разберат, кой е по-глупав ли ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1991
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот BDZ 07 » Пет Окт 02, 2015 9:38 pm

Лобита. Горанов не харесва Владимиров. Московски пък го харесва и го смята за точния човек за шеф на БДЖ.
Менда държи за Милчо, а Московски не го харесва, но Менда е по-силната в партията им и мургавото момче си трае.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот CH_M » Пет Ное 13, 2015 5:15 pm

http://www.vesti.bg/bulgaria/letishte-s ... zh-6045407
Ша са спасяваме ли или пак пълнене не нечии джобове :mrgreen:
CH_M
 
Мнения: 186
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 9:19 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот 1435 » Пет Ное 13, 2015 6:39 pm

Ще крадем ;)
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Стратегия за развитие на железопътния транспорт в Българ

Мнениеот bdz46203 » Пет Окт 21, 2016 11:44 pm

http://www.flagman.bg/article/112707
"Любимият" милчо със щедри обещания.
Само не разбрах от София или от Пловдив до Бургас ще е толкова. :D
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron