ivajlo_nikolov написа:Има. Даже са два.: http://burgaslakes.org/tour/bg/vlakche-na-solta.html
bdz_55-089 написа: може и 55-ца, защото такива има много свободни или се ползват за абсурдни цели. Последният пример 55-ца начело на състав от 4 товарни вагончета тип платформа с някакъв чакъл, на 1 коловоз на гара Полски Тръмбеш. Иначе 55-ци видях на поне 4-5 места из различни точки на страната, вкл. и на гара Бургас и на гара Вл. Павлов.
bdz_55-089 написа:Да се използват пълните им възможности в магистрален режим за теглене на пътнически вагони по трасета с лек профил, каквито са повечето неелектрифицирани участъци по нашата жп мрежа, вкл. Бургас- Поморие.С много лека ръка Бургас се прости завинаги с част от и без това доста постната си история.
bdz_55-089 написа:Нови перони, които рядко виждат влакове напоследък, а пътници- още по-малко. Там вече автобусите трайно изместиха влаковете, дано не е завинаги. А бургаската гара, колкото и да я модернизират и разкрасяват, винаги ще бледнее пред архитектурния колосален шедьовър на жп гара Русе, така както гара Вл. Павлов си остава просто прихлупен навес пред необароковия ала-румънски стил на Русе-разпред. с характерното озеленяване отпред.
railfan написа:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Намини към Бургас, за да се увериш лично как стоят работите с влаковете и пътниците, защото май не са ти откъм силната страна.
Цяло лято пътувах Стара Загора-Бургас и обратно, искам да те уверя, че 8626/27, 8611/12, 8613 бяха пълни винаги през целият летен сезон. Дано и през другите сезони пак се пълнят. Автобусите там обслужват ПВ-та, което никак не ги извежда на почит, но не се подигравай, защото в един момент да не се окаже, че пътничетата между ГОлямата гара и Русе са на гуми. Личното ми мнение е, че гарата в Бургас по никакъв начин не отстъпва архитектурно на Русенската гара, но наистина след ремонта придоби един по-европейски вид и като цяло мястото стана по-красиво и приятно.
BDZ 07 написа:Линия за Поморие в този й вариант повече не може да има. След ВинПрома следата на линията вече е изгубена.
Подобна линия би имала някакъв икономически смисъл само с напълно ново трасе.
Florian написа:bdz_55-089 написа:Да се използват пълните им възможности в магистрален режим за теглене на пътнически вагони по трасета с лек профил, каквито са повечето неелектрифицирани участъци по нашата жп мрежа, вкл. Бургас- Поморие.С много лека ръка Бургас се прости завинаги с част от и без това доста постната си история.
Знаеш, че за да става това е необходимо 55-цата да бъде с: добър двигател, неизхабена и правилно центрована ХПК, перфектна турбина и читаво охлаждане. По този начин може и да се постигнат заводските й параметри за които говориш. Но мислиш ли, че в БДЖ имат такива локомотиви
railfan написа: Личното ми мнение е, че гарата в Бургас по никакъв начин не отстъпва архитектурно на Русенската гара, но наистина след ремонта придоби един по-европейски вид и като цяло мястото стана по-красиво и приятно.
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта