БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот plam71en » Чет Юли 28, 2016 10:28 pm

ivajlo_nikolov написа:То на на най-великия превозвач в света - БДЖ всички са му виновни, персонала му е най-велик и можещ /изключая злите директори/, защитника им говори само с факти, но реалните факти са: Максималната средна скорост на бърз влак на БДЖ-ПП е 74 км/ч, докато в Бангладеш имат такъв с 88 км/ч, климатизирания ПС на БДЖ-ПП е под 10% а във Виетнам е около 50% и не климатизирания се води 3-та класа, средната възраст на ПС /лок. и вагони/ в БДЖ-ПП е 38 години а в Ангола е 15, максималната скорост на влак в Тайланд /1000мм. междурелсие/ е 175 км/ч а на влак на БДЖІ-ПП -135 км/ч - и то на пътнически, общата средна скорост на влаковете на БДЖ-ПП е 38 км/ч, а Китай вече държи световния рекорд със средна скорост на влаковете /CR+CRH/ над 100 км/ч - 102 км/ч.

80% от горното касае НКЖИ.
plam71en
 
Мнения: 235
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Driver » Чет Юли 28, 2016 11:40 pm

НЕ ИСКАМ ДА СПОРЯ СЪС САДО МАЗО И ОЛИГОФРЕНИ КЪМ 46-203
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Чет Юли 28, 2016 11:57 pm

plam71en написа:
ivajlo_nikolov написа:То на на най-великия превозвач в света - БДЖ всички са му виновни, персонала му е най-велик и можещ /изключая злите директори/, защитника им говори само с факти, но реалните факти са: Максималната средна скорост на бърз влак на БДЖ-ПП е 74 км/ч, докато в Бангладеш имат такъв с 88 км/ч, климатизирания ПС на БДЖ-ПП е под 10% а във Виетнам е около 50% и не климатизирания се води 3-та класа, средната възраст на ПС /лок. и вагони/ в БДЖ-ПП е 38 години а в Ангола е 15, максималната скорост на влак в Тайланд /1000мм. междурелсие/ е 175 км/ч а на влак на БДЖІ-ПП -135 км/ч - и то на пътнически, общата средна скорост на влаковете на БДЖ-ПП е 38 км/ч, а Китай вече държи световния рекорд със средна скорост на влаковете /CR+CRH/ над 100 км/ч - 102 км/ч.

80% от горното касае НКЖИ.

Искаш да кажеш, че спирането на междурегионални влакове на мегаполиси като Стралджа, Ихтиман, Стражица и др. е по вина на НКЖИ. Или че да климатизиран влак на БДЖ е по-рядък от бялата лястовица също. Може би и НКЖИ е длъжно да осигурява нов ПС на БДЖ ? Или, че по участъци за 130 влаковете са ограничени до 100 км/ч ? Може би НКЖИ кара БДЖ да залага в разписанията на ЕМВ Дезиро Пловдив-Димитровград по линия за 160 също 100. Е, все пак там возят при закъснение със 135. Друг е въпроса, защо само Дезирата за България са до 140, а не за 160. НКЖИ ли ги е поръчвало.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz46203 » Пет Юли 29, 2016 7:10 am

Driver написа:НЕ ИСКАМ ДА СПОРЯ СЪС САДО МАЗО И ОЛИГОФРЕНИ КЪМ 46-203

Някакви проблеми ли имаш?? Ако имаш нужда потърси лекар. Защо се заяждаш и обиждаш, не мога да разбера??
bdz46203
 

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz46203 » Пет Юли 29, 2016 7:15 am

ivajlo_nikolov написа:
plam71en написа:
ivajlo_nikolov написа:То на на най-великия превозвач в света - БДЖ всички са му виновни, персонала му е най-велик и можещ /изключая злите директори/, защитника им говори само с факти, но реалните факти са: Максималната средна скорост на бърз влак на БДЖ-ПП е 74 км/ч, докато в Бангладеш имат такъв с 88 км/ч, климатизирания ПС на БДЖ-ПП е под 10% а във Виетнам е около 50% и не климатизирания се води 3-та класа, средната възраст на ПС /лок. и вагони/ в БДЖ-ПП е 38 години а в Ангола е 15, максималната скорост на влак в Тайланд /1000мм. междурелсие/ е 175 км/ч а на влак на БДЖІ-ПП -135 км/ч - и то на пътнически, общата средна скорост на влаковете на БДЖ-ПП е 38 км/ч, а Китай вече държи световния рекорд със средна скорост на влаковете /CR+CRH/ над 100 км/ч - 102 км/ч.

80% от горното касае НКЖИ.

Искаш да кажеш, че спирането на междурегионални влакове на мегаполиси като Стралджа, Ихтиман, Стражица и др. е по вина на НКЖИ. Или че да климатизиран влак на БДЖ е по-рядък от бялата лястовица също. Може би и НКЖИ е длъжно да осигурява нов ПС на БДЖ ? Или, че по участъци за 130 влаковете са ограничени до 100 км/ч ? Може би НКЖИ кара БДЖ да залага в разписанията на ЕМВ Дезиро Пловдив-Димитровград по линия за 160 също 100. Е, все пак там возят при закъснение със 135. Друг е въпроса, защо само Дезирата за България са до 140, а не за 160. НКЖИ ли ги е поръчвало.

Е, ти наистина си много ПРОСТ. Ама честно. Кьорав ли си бе, пич???? Или се правиш само, за да се заяждаш?!
Знаеш ли какво значи "средна скорост"??? Знаеш ли колко процента от линията на нкжи е за скорости 15, 25, 40, 50, 60 км/ч Знаеш ли бе? Каун! Не знаеш!, Като не знаеш, отивай в първи клас и започвай да смяташ!
bdz46203
 

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Saruman » Пет Юли 29, 2016 7:29 am

При заяврна скорост от БДЖ 140 защо НКЖИ дават в някои междугария 140, а в други 135. Защо при 140 обхода е като за 120, сигурно и за това БДЖ са виновни. Не може повече от 3 години да се обслужват пътниците с автобуси за Бургас, не е нормално и пак БДЖ са си виновни, а кой ще им плати пропуснати ползи не е ясно. Сигурно и всекидневните повреди по АПУ, АПС, АБ, ПАБ, ОТ и други са по вина на превозвача, както и отпаднал изход, вход, изпращане на ПВ в разпределителен парк или срещу друг влак. Не защитавам БДЖ ама изобщо и там има много проблеми, но ми е глупаво едни да защитават БДЖ, а повечето НКЖИ. Всички са тръгнали от 1 компания и до ден днешен си имат много проблеми, които държавата няма воля да реши!
Аватар
Saruman
 
Мнения: 633
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz46203 » Пет Юли 29, 2016 7:39 am

Saruman написа:При заяврна скорост от БДЖ 140 защо НКЖИ дават в някои междугария 140, а в други 135. Защо при 140 обхода е като за 120, сигурно и за това БДЖ са виновни. Не може повече от 3 години да се обслужват пътниците с автобуси за Бургас, не е нормално и пак БДЖ са си виновни, а кой ще им плати пропуснати ползи не е ясно. Сигурно и всекидневните повреди по АПУ, АПС, АБ, ПАБ, ОТ и други са по вина на превозвача, както и отпаднал изход, вход, изпращане на ПВ в разпределителен парк или срещу друг влак. Не защитавам БДЖ ама изобщо и там има много проблеми, но ми е глупаво едни да защитават БДЖ, а повечето НКЖИ. Всички са тръгнали от 1 компания и до ден днешен си имат много проблеми, които държавата няма воля да реши!

Браво! Много точно казано.
Ама то е много мъжка постъпка да плюеш по БДЖ. Хайде, разбирам тези дето представа си нямат от железница, за тях всичко е БДЖ, ама пишещите тук, нали са по-наясно уж. Големи сте 'мъже", нали Ивайло?! Давай. Плюй и по машинистите, нали си голям "мъж"
bdz46203
 

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Saruman » Пет Юли 29, 2016 8:16 am

А то и аз мога да плюя по различни хора и по машинисти, и по ръководители движение, и по кондуктори. и по директори, и по началници, и по билетни касиери, и по различни други служители на двете компании, но това ще е към определени хора - 1-ин, 2-ма, 3-ма, 10-ма, това не означава че за всички проблеми на виновни хилядите работещи в държавните компании!
Аватар
Saruman
 
Мнения: 633
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 10:54 am

bdz46203 написа:Е, ти наистина си много ПРОСТ. Ама честно. Кьорав ли си бе, пич???? Или се правиш само, за да се заяждаш?!
Знаеш ли какво значи "средна скорост"??? Знаеш ли колко процента от линията на нкжи е за скорости 15, 25, 40, 50, 60 км/ч Знаеш ли бе? Каун! Не знаеш!, Като не знаеш, отивай в първи клас и започвай да смяташ!

Че НКЖИ не е цвете за мирисане, е факт. Но всичко да се оправдава с НКЖИ просто не е вярно. Вината е най-вече на държавата и тройната коалиция, която с един безумен протекционистичен договор бетонира монопола на нереформираното БДЖ-ПП върху пътническите превози. Търговска средна скорост на превозно средство е разстоянието между крайните точки, разделено на времето за изминаването му. Конкретно за 2602, 543 км : 7,3 ч. = 74,3 км/ч, като първо времето се конвертира в десетична система - 7ч18мин. = 7,3. И това е скоростта по разписание! В него ги няма намаленията, което вече е закъснение по вина на НКЖИ. В първи клас ще ми е зор да се върна, че трябва да пътувам 14000 км. :D
А ето и едно намаление в България. Въпрос - с колко карат някои частници изолирани локомотиви преди него, и с колко карат влаковете на БДЖ-ПП.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Saruman » Пет Юли 29, 2016 11:00 am

100 за едните и 100 за другите. Скоро имаше телеграма за новия локомотив на ПИМК - изолиран - 100!!! И за това е виновно БДЖ, а не НКЖИ или ИАЖА.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 633
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 11:32 am

От кога Крумово - Димитровград е ограничено на 100 км/ч :shock: На 01.05.2016г. КПВ10250 след като закъсня на Ябълково по разминаване 10-ина минути на участъци се движеше със 135 км/ч. видно от скоростомера в кабината. Н-к влака каза пред 6 човека, някои от които съфорумци, вкл @Veso, един машинист и един кондуктор, че това е максималната скорост за ДМВ30/31 в участъка, и че някои частници си карали локомотивите със 160.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот railjet » Пет Юли 29, 2016 12:22 pm

Няма никакво намаление в Крумово-Дг. Всичко е плътно 160.
100км/час за машината на ПИМК нямат нищо общо с релсите!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот BDZ 07 » Пет Юли 29, 2016 3:02 pm

Около 70% от закъсненията се генерират заради НКЖИ.

За Експрес Сервиз не мога да кажа категорично кое как е. Виждал съм на пловдивския панаир тяхно локомотивче през 2009 година. В кабината имаше някакви хора.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Юли 29, 2016 10:21 pm

Saruman написа: Всички са тръгнали от 1 компания и до ден днешен си имат много проблеми, които държавата няма воля да реши!

Но когато бяха под една шапка, ги нямаше тези проблеми и нещата бяха съвсем други и далеч по-добре от сега! При това говорим за 80-90 те години, т.е. преди 20-30 год :!: Кой и защо позволи единна успешна компания да се раздели на две, да се раздуе щата и да се загуби координация, да се получи един огромен хаос и да се впримчат в убийствен верижен пъзел с фатален край? Дайте да потърсим корена на злото, а не само да се задоволяваме с обикновени очевадни констатации. Нека напомня, че и днес в ЕС има държави с единно управление на жп сектора и нещата там се развиват по-добре, отколкото у нас. Разбира се, има и държави с разделена структура и либерализиран пазар на превозите, които също са много по-добре от нас. Въпросът е, че ние бяхме добре, а сега сме много зле и затъваме все надолу- това важи за целия сектор и двете компании.
bdz_55-089
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Юли 29, 2016 10:32 pm

ivajlo_nikolov написа: Че НКЖИ не е цвете за мирисане, е факт. Но всичко да се оправдава с НКЖИ просто не е вярно. Вината е най-вече на държавата и тройната коалиция, която с един безумен протекционистичен договор бетонира монопола на нереформираното БДЖ-ПП върху пътническите превози.

Да, ама по време на тройната коалиция все пак имаше достатъчно вагони и локомотиви и закъсненията на влакове бяха рядкост и незначителни. Защо не споменеш нещо за некадърника Московски, който през първия си мандат за малко не доведе до фалит БДЖ и вместо да бъде разследван за действия и бездействия, му бе подарен депутатски пост, а после отново го направиха министър. Още с началото на втория му мандат и познатите проблеми с недостиг на ПС и вечни закъснения за почнаха и взеха да стават още по-драстични. Да не говорим за липсата на дипломатически качества и умения да контактува с другите жп администрации на съседни държави. Да стигнем дотук, че да сме благодарни на унгарците, че са пуснали седящ вагон и долу-горе са направили такова разписание, че да е удобно за наше вътрешно съобщение- това си е голям резил и истински национален нихилизъм. Московски погуби железниците и така посегна на националната ни сигурност и достойнство!
ivajlo_nikolov написа: Въпрос - с колко карат някои частници изолирани локомотиви преди него, и с колко карат влаковете на БДЖ-ПП.

Да, и аз това искам настоятелно да попитам! Още от 80-те графистите на БДЖ, които страдат от страхова невроза и перманентна параноя, ги е страх да заложат по-смели и затегнати обходи и да намаляват времепътувания и се презастраховат с добавяне на излишни минутки тук-там и за скопяване на скорости на тяга с далеч по-големи възможности. Дори 55-ците по второстепенните линии не могат да развият потенциала си и да покажат на какво са способни, защото ги ограничават до 60-70 км/ч и не смеят да ги позасилят, защото ако стане това, видиш ли, ще изпреварят заложеното разтеглено разписание.
bdz_55-089
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Предишна

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron