БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Florian » Пон Мар 30, 2015 8:21 am

Да, може би, трябваше като теб с червено да подчертая някои моменти.
Счетох го за излишно, защото се надявах постът ми да е по-внимателно прочетен и правната култура на някои участници да е по-висока.
Не може съдът да решава кой да ремонтира локомотиви, нито пък някъде пише, че Експрес Сервиз иска да ремонтира тези локомотиви.
Освен всичко друго - договорът между БДЖ и Кончар е напълно валиден и е в сила до 16.09.2015 (въпреки че е сключен незаконосъобразно и доказано ощетява БДЖ).
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот disell » Вто Мар 31, 2015 5:32 pm

Работата не се свежда толкова до професионализма колкото до финансовата изгода-както в Кончар ще сменят една крушка така и в Експреса ще направят същото но ако едните вземат за това 50 лв. другите ще вземат 20.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Вто Мар 31, 2015 9:16 pm

Е, да де, ама "едните" ще върнат 25лв. "ресто" на който трябва. То за това са нагласените поръчки и за това БДЖ все "няма пари". И имайки в предвид, че в държавните предприятия приемчика не гледа изделието, а полагащата му се част от "рестото", накрая и крушката се оказва втора употреба.......
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Driver » Сря Апр 01, 2015 12:07 am

СРАМ МЕ Е ДА ЧЕТА ФОРУМА.ДО ТАМ ЛИ СМЕ СТИГНАЛИ ДО ПОД ДЪНОТО ЛИ СМЕ ОПЯЛИ?ДОСТОЙНСТВО ИМАМЕЛИ НЕКА ПО ДОБРИЯ СПЕЧЕЛИ .СТИГА С ТЕЗИ ДАЛАВЕРИ.КАТО ЩЕ СЕ РАБОТИ ДА СЕ РАБОТИ ПРОФЕСИОНАЛНО!
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот BDZ 07 » Сря Апр 01, 2015 5:39 pm

СРАМ МЕ Е ДА ЧЕТА ФОРУМА.


В случая форумът няма нищо общо с нагласените поръчки и предрешените конкурси.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Driver » Чет Апр 02, 2015 6:51 am

ДАтака е
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Вто Юли 26, 2016 1:20 pm

:arrow: Имайки в предвид разгорялата се в Актуална информация дискусия на тема "злият некадърен частник и свещеното БДЖ" във връзка със спечеленото от "Експрес сервиз" дело ще кача малко снимки от най-съвременния ремонтен завод за ТПС в България. Изводите дали имат условия и дали са компетентни всеки сам да си ги прави. Снимките са правени в почивни дни и на различни дати, като в новото хале са в един ден.
В старото хале на завода вече само ще се произвеждат локомотиви. Снимката е правена от терасата на новото хале.
Още една снимка на старото хале като фон на маневрен електрически влекач /акумулаторен/ , собствено производство.
Ремонти ще се правят в новото хале.
Още една снимка
Трансбордьор: снимка 1
снимка 2
снимка 3
Преминаваме към интериора.
Общ вид на старото хале
Заготовка за локовотив MDD 4-00 и кабината му.
Готови за експедиция малки маневрени електрически влекачи
Основен ремонт на 51-ва серия с оригинални резервни части. От къде ли са ги намерили, след като БДЖ бастиса серията с мотива, че такива нямало по цялата земно кълбо. Сигурно са ги докарали от Марс. :mrgreen:
А ето какво е новото хале от вътре
Още една снимка от високо.
Това е изглед в обратната посока, а първите снимки на новото хале са правени от тези стълби
Защо ли БЖК си е дало 40-ката в ръцете на "некомпетентния" частник. Можеше да я дадат на суперспециалистите в Бургас. Ама те май там имаха проблеми с някакъв хай-тек капак на редукторите. Сигурно от Експрес сервиз наемат специалист от NASA или Росавиакосмос да го слага. :mrgreen:
А това е тяхна 55-ца. И не е само пребоядисана.
Ето го и Вектрона. Защо ли като пристига в България го прибраха в частната фирма, а не в депото на БДЖ. Ами то даже е по-близко. :idea:
Относно подбора на кадрите не искам да коментирам, защото може да са фирмена тайна, нека Florian ако иска да пише. Само ще спомена, че частника е много по-гъвкав в системата за стимулиране и трудовите правоотношения. А при железничарската стачка едно от основните искания беше да НЕ СЕ ВЪВЕЖДА бонусно заплащане в БДЖ, каквото предлагаше тогавашното ръководство. Т.Е. - запазване на социалистическата уравниловка. За индивидуални трудови договори и дума не можеше да става.
Искам само да спомена, че нямам нищо против Кончар, нито ги мисля за не професионалисти. Напротив. Някои частни и чужди оператори ги предпочитат тях. Но имам против да се прахосват чрез далавери на БДЖ-ПП отпусканите от държавата ежегодно 210 млв. лв. срещу които БДЖ не върши нищо. Но далаверата пак си стана и имайки предвид печелившите, ето произволни снимки от кремиковското депо:
Снимка 1 /2012г.!/
Снимка 2
Снимка 3
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот 4и4о ман4о » Вто Юли 26, 2016 2:46 pm

Откога форума е с рекламна цел?
Аватар
4и4о ман4о
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:09 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот BDZ 07 » Вто Юли 26, 2016 3:53 pm

4и4о ман4о написа:Откога форума е с рекламна цел?


И аз това се питам. Явно има някаква нова политика.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот disell » Вто Юли 26, 2016 6:50 pm

И в това кремиковско депо ще ремонтират 46.2хх?????? :o
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Driver » Вто Юли 26, 2016 7:58 pm

ИСТИНАТА МАЙ ЗАПОЧНА ДА БОЛИ СТАНА НЕУДОБНА
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот refil » Вто Юли 26, 2016 8:10 pm

BDZ 07 написа:
4и4о ман4о написа:Откога форума е с рекламна цел?


И аз това се питам. Явно има някаква нова политика.


В рекламата са парите и за това тече с пълна сила !!!!! :lol: :lol: :lol:
refil
 
Мнения: 27
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 10:27 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот ivajlo_nikolov » Вто Юли 26, 2016 8:54 pm

4и4о ман4о написа:Откога форума е с рекламна цел?

Ако някои смятат един фоторепортаж за реклама, то това говори добре за сниманото предприятие. А и не знам каква реклама е да похвалиш новото и хубавото. Ми нека съфорумците от БДЖ да покажат нещо по-добро. И за Кончар не съм написал нищо лошо. В изчезналия форум имаше снимки, които може да видите тук . А снимки от Кремиковци и Дебелт има в съответните теми.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот svetlio75 » Вто Юли 26, 2016 10:52 pm

ivajlo_nikolov написа::arrow: Имайки в предвид разгорялата се в Актуална информация дискусия на тема "злият некадърен частник и свещеното БДЖ" във връзка със спечеленото от "Експрес сервиз" дело ще кача малко снимки от най-съвременния ремонтен завод за ТПС в България. Изводите дали имат условия и дали са компетентни всеки сам да си ги прави. Снимките са правени в почивни дни и на различни дати, като в новото хале са в един ден.
В старото хале на завода вече само ще се произвеждат локомотиви. Снимката е правена от терасата на новото хале.
Още една снимка на старото хале като фон на маневрен електрически влекач /акумулаторен/ , собствено производство.
Ремонти ще се правят в новото хале.
Още една снимка
Трансбордьор: снимка 1
снимка 2
снимка 3
Преминаваме към интериора.
Общ вид на старото хале
Заготовка за локовотив MDD 4-00 и кабината му.
Готови за експедиция малки маневрени електрически влекачи
Основен ремонт на 51-ва серия с оригинални резервни части. От къде ли са ги намерили, след като БДЖ бастиса серията с мотива, че такива нямало по цялата земно кълбо. Сигурно са ги докарали от Марс. :mrgreen:
А ето какво е новото хале от вътре
Още една снимка от високо.
Това е изглед в обратната посока, а първите снимки на новото хале са правени от тези стълби
Защо ли БЖК си е дало 40-ката в ръцете на "некомпетентния" частник. Можеше да я дадат на суперспециалистите в Бургас. Ама те май там имаха проблеми с някакъв хай-тек капак на редукторите. Сигурно от Експрес сервиз наемат специалист от NASA или Росавиакосмос да го слага. :mrgreen:
А това е тяхна 55-ца. И не е само пребоядисана.
Ето го и Вектрона. Защо ли като пристига в България го прибраха в частната фирма, а не в депото на БДЖ. Ами то даже е по-близко. :idea:
Относно подбора на кадрите не искам да коментирам, защото може да са фирмена тайна, нека Florian ако иска да пише. Само ще спомена, че частника е много по-гъвкав в системата за стимулиране и трудовите правоотношения. А при железничарската стачка едно от основните искания беше да НЕ СЕ ВЪВЕЖДА бонусно заплащане в БДЖ, каквото предлагаше тогавашното ръководство. Т.Е. - запазване на социалистическата уравниловка. За индивидуални трудови договори и дума не можеше да става.
Искам само да спомена, че нямам нищо против Кончар, нито ги мисля за не професионалисти. Напротив. Някои частни и чужди оператори ги предпочитат тях. Но имам против да се прахосват чрез далавери на БДЖ-ПП отпусканите от държавата ежегодно 210 млв. лв. срещу които БДЖ не върши нищо. Но далаверата пак си стана и имайки предвид печелившите, ето произволни снимки от кремиковското депо:
Снимка 1 /2012г.!/
Снимка 2
Снимка 3

От Марс не ,а от донор са частите .Така правят и в БДЖ :D Дуге въпроса ,че тоя Ганц едва крета .Недеи да гледаш външнят вид. Много го превъзнесохте тоя Експрес сервиз.
svetlio75
 
Мнения: 33
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 2:10 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот Driver » Вто Юли 26, 2016 11:02 pm

ламбо много си далеч от истината
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот svetlio75 » Вто Юли 26, 2016 11:05 pm

Последнят отремонтиран Ганц с нови части е 51-175
svetlio75
 
Мнения: 33
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 2:10 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот svetlio75 » Вто Юли 26, 2016 11:06 pm

И ЩО СИ МИСЛИШ ТАКА
svetlio75
 
Мнения: 33
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 2:10 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz_55-089 » Вто Юли 26, 2016 11:18 pm

Много обективен и точен фото-репортаж на Ивайло. Браво! Наистина ми беше много приятно да видя, че такива неща се случват на русенска територия и че традицията продължава с пълна сила и модерен облик. Съвсем очевидно е, че в Русе са се събрали миналото, настоящето и бъдещето на жп машиностроенето в България. Предполагам, че това предприятие е сред най-добрите от бранша в Европа и ще става все по-добро. Лично аз знам, че там работят доста опитни и квалифицирани специалисти. Нека напомня, че голяма част от тях са и от бившето ЛВЗ и за потомствени железничари. Разбира се, най-много ми харесаха снимките на 55-ците, за които отдавна говоря. Недоумявам как може да се оплакваме постоянно от недостиг на 55-ци, при положение, че в Експрес сервиз има такива и те са в отлично състояние за експлоатация. А специално за 51-ва серия, смятам, че на нея се дава нов живот именно в Русе. Тя е запазена марка тъкмо за този регион. И не на последно място- след създаването и разширяването на Експрес сервиз, се даде нов импулс за живот и на гара Образцов чифлик, чието значение нарасна изключително много, а както се знае, тя изпълнява и поне още 3 важни функции, така че напълно си оправда ремонта и новата дограма и табела, за разлика от много други псевдогари в България, по които роните крокодилски сълзи, а те отдавна не са гари в истинския смисъл на думата. Самият Образцов чифлик пък е известен и с поставяне основите на организирано земделско стопанство по българските земи, първата агрометеорологична станция, първият земеделски научно-изследователски институт (по земдеделие и семезнание в областта на зърнено-бобови култури, житни култури, лозарство и др.). Сега вече е известен и с най-модерното жп машиностроително предприятие в България.
bdz_55-089
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот CH_M » Вто Юли 26, 2016 11:29 pm

bdz_55-089 написа: Самият Образцов чифлик пък е известен и с поставяне основите на организирано земделско стопанство по българските земи, първата агрометеорологична станция, първият земеделски научно-изследователски институт (по земдеделие и семезнание в областта на зърнено-бобови култури, житни култури, лозарство и др.

Направо се просълзих ...хльц, хльц .....нещо за осеменяване на говеда да не си пропуснал ?!? :mrgreen:
Спестявай си тия коментари в специализиран технически форум, че ставаш адски смешен .....какво спокойно беше като липсваше от форума .....
CH_M
 
Мнения: 186
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 9:19 pm

Re: БДЖ ПП загуби дело срещу Експрес Сервиз

Мнениеот bdz_55-089 » Вто Юли 26, 2016 11:38 pm

Е, няма как все София и софиянци да са начело във всяко едно отношение, какво да се прави. Тежко, но факт, някак ще го приемете и преживеете. Става ли въпрос за жп, пък и за няколко други неща, Русе е бил винаги едни гърди пред всички останали не само в България, ами и в Европа! Намирам за особено важно разположението на Експрес сервиз тъкмо до гара Образцов чифлик, така че написаното не е за друг форум, а тъкмо за този. Някога на тази гара е имало много сериозна товаро-разтоварна дейност, особено на земеделски суровини. И говеда- не, обаче Русенско се слави с много големи и модерни свинекомплекси (Николово, Голямо Враново) и птицекомплекси (прочутата фазанария). Оставям на CH да си отговори защо тъкмо тези животновъдни подотрасли.
bdz_55-089
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron