KRAKOMOBILA написа:Няма спор, че в Кончар работят професионално. Ето и подплатено със снимков материал
Кажи как и ще пробваме (ако не сме пробвали вече). И тук няма много възможности, освен различен ред на включване и изключване на СМ, но опитите в тази посока не доведоха до убедителни резултати.bdz46203 написа: Има начин да се избегне това, но много малко колеги го знаят.
bdz43r написа:..но въпреки това, ако съм с 3624 и на Тъжа отпадне напрежението, знаех че Чайката е минала вставката на Карлово и е с жълт локомотив .
Знам, затова и казват "Гърмящата пръчка". Но през лятото ако тя гръмне 70 пъти, другите ще гръмнат поне 40-50 пъти.bdz46203 написа:Толкова често задействане се получава само при 242 и ти го знаеш.
railjet написа:Важното е, че се задържаха трайно в графика. Спиреш ги утре и няма с какво да стигнеш до Бургас.
bdz43r написа:Тия протоколи обикновено се подписват без дори да се доближава локомотива. А ако приемането става извън България е още по-зле - ходи се на екскурзия и приемането става за 5 мин между забележителностите.
Florian написа:...БДЖ загуби обжалваното от тях решение на КЗК за отмяна на откриването на обществената поръчка за поддържане на модернизираните локомотиви 46.200.
...
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта